Saturday, 24 December 2011

edit belog punya pasai

rasa mok buang jak gambar-gambar dalam belog usang tok. tapi rasa sayang. kelak ada gik tanganku kenja mok ngedit belog. sak jak resultnya lebih kurang. rasa macam ceria gilak belog ku tok tek nak, rasa macam kanak-kanak riang jak tapi tuan punya belog sikla seceria gne pun. nak alah-alah perasaan hati tersentap. udah gik moha ya. sik bagus. 

hati tok madah mok belog suci bersih. juz nice and clean tapi disebabkan kerajinan yang terlampau dasyat tangan tok nak alah-alah mok ngedit sia sitok. belog lysaa udah jadi faberet. klik tok tutorial belog kiut. Nak alah-alah nangga tutorial  belog untuk menceriakan belog kunonnya tek. Sak jak hati aku sik seceria gne-gne pun. 

Camne ow..??
hmm..... sikpa lah..sik penting. Jangan riso. Belog usang tok aku pun nulis aku pun juak bacanya and untuk pembaca tegar. 

untuk chenta. bukan kamek sengaja-sengaja mok buang gambar kitak. header dah penuh sikdapat nyelit pic kitak gik -*ok..antap bulak* kamek sikda alasan koh. sik nyaman jak hati kmk mok kah gambar kitak. ukan takut orang madah ngeso ada gerek. cmya tek ow.. bukan ok. sik ada. tangga sidebar kamek ya. udah ada ruang untuk pic kitak ya. mudahan kitak la urangnya Blush. InsyaAllah.
Kmk berik semangat ngan kitak tok. Bayangkan mun ruang pic ya tek untuk kitak..Bayangkan~ tapi sori chenta. bayang jak sik cukup. usaha harus ada. Embarrass. ermm..sik bagus ompuan mengorak langkah kaka hal tok eyh. Hal apa 2?? err,,,,, SIK MANIS OK!

pastok azam aku senang jak..aku sik mok molah apa-apa rok belog aku gik. Kelak belog aku jadi belog sekolah tadika. TIDAK..
Udah gik ngedit. Stop. Ok
Salam

No comments: