Sunday, 3 June 2012

nokia c2-03

Assalamualaikum...

hye..baru je semalam i beli handphone baru.. tak lah mahal. ok2 lah. dalam rm 250 after less. nokia c2-03 ni jenis touch and type gak. biasanya i tak beli yang touch skrin ni. takut tak tahan di tangan saya yang kasar. tapi sebab tergoda dengan kaler nye yang awesome.. cantik jadi saya terrrrbeli jugak.. ahahh mmg patut beli hp baru pun.. yg lama dah uzur bebeno...

kenapa c2-03... 
1. cantik..menggoda...style *sekurang-kurangnya kat mata saya 
2. affordable... 

paling penting... dpt kol dpt msg.....erk??  i admit..i don really know..dont really get excited bout gadjet..  so saya tak tahu!! blank....ok what is that all about..... oh yes... its cheap and gojes..

antara kaler yang ada,,, yang saya punya kaler biru tu... gojess!!
 with love
miz mieyna

1 comment:

Anonymous said...

hii.. saya pun baruuuuu je beli hanfon ni.. samela kite tergoda ngan warna putih merahnya. sO awasOm! tapi sy tak minat taouch screennye. mungkin lame2 klu da pakai terus jd minat kot. kte tak tauu..hahhaa