Wednesday, 20 June 2012

Sungha Jung - LIVE IN KUCHING

Assalamualaikum

Hye :)

Kenal tak Sungha Jung. er aku pun tak ada lah kenal sangat. aku tanye macam Sungha tu budak jiran sebelah rumah je kan. Lelaki ini pemain gitar, berasal dari Korea. Ek eleh macam lah korang tak kenalkan. Perlu ke aku nak intro lagi.

aku suka giler lelaki yang pandai main muzik. tak kiralah gitar ke, drum ke, keyboard ke, gambus ke... recorder pun aku suka.. very appreciate those who are talented in music. Jadi aku suka godek2 youtube tengok video orang main gitar sehinggalah suatu hari aku jumpa video 'adik Sungha Jung ni'. sangat-sangat impress tgk dia petik gitar. layan habislah muzik dia. siap download gi beberapa video dia.

masa tu tak tahu la pulak budak kecik yang petik gitar tu dah besor..dah fofuler sekarang ni. 

TENGOK NI !!


Sungha Jung perform di Kuching 23 - 24 June 2012

ingin tengok tapi apa kan daya aku tidak ada di Kuching. after all FREE PERFORMANCE.. lagilah rasa macam menyesalnya aku dok sini. ~ ~ ~

lots of love
mizmieyna

No comments: