Sunday, 1 July 2012

Merinsak gilak lah Kanowit Tek !! MOHA

 Assalamualaikum...


Marek aku pegi Kanowit, ngabas SK Ulu Ranan. mok survey apa yang patut. yalah byk glk mulut org mdh tmpt ya susahlah..toklah...cek2 sikda la gne2 pun. aku pun rasa bulak juak lah mun skolah tepi jeraya ya tlalu susah di agak. masok simpang kanowit gohet dlm 10 menet cmya udah nemu. mun ke pasa sikda lah jauh gne2 pun sampe sejam lebih. n jeraya nya sikda la teruk gne2 pun.. aku g sia pun mok muaskan hati org tetttt** siap nunjuk gmbr gik. sak sik tension otak ku dgr planning nya yg ntah apa2 smpe aku gik tensen ngr nya.. oklah aku sik mok ngrepak. aku cita best jak ritok ow... aoklah ya..


dr mktb ke kanowit ya seta masok pasa terus lbh kurang mcm g Sibu juak. nak dkt sejam pia juak. yg molahnya rasa cam lmk sbb kirek kanan sikda k tangga. yalah nyuroh berasa. aku make moto jak g sia. sikda masalah pun. sampey skolah ambik gmbr..dr luar jaklah.. sikda guard tga ku kat pondok ya sikberani mok masok dlm.. kelak dipadah penyamun.*kck2 ngesap kata penyamun tek ow**haha angkat bakul sndiri nmpk. FINE... kakya lom panas gik burit tas moto dah nemu kedey. Apa jak mulut org mdh sikda kedey dkt skolah ya,pelu g pasa meli brg mkn..g pasa pun mok dkt sejam.. bulak skali jak. tok nyuruh aku MOHA..dtg HULK. See..sikda gne2 pun. APALAH. AKU DAH AGAK BAH SIKDA NYA LALU GLAK CMYA. MINDAK LAEN DIGI NYA JAK PROBLM. YA PUN GIK DPT ACCESS BAH. LAEN CELCOM FULL BAR.. APA JAK ORG MDH SUSAH TERAMAT GILAK CARIK LAEN HPN SIA..MOHA DAH AKU TOK!!

toklah skolah tmpt aku praktikum beberapa minggu akan dtg :)
toklah antara bangunan smpat aku snap. ada bangunan baru untuk penempatan skolah ya yg baru di hujung gik.. tapi aku sik sempat ambik riya. tapi ng kacak lah. proper gik upanya.

toklah kedey nya. waima brg dlm ya sikit sik kedak Nam Leong ka  Everise ka, tapi cukuplah untuk menampong kehidupan.. wahhhhh~~ haha

pasya g pasanya. kck gik dari Bintangor, apa jak dgr crita org kedak Kanowit ya tek merinsak gilak upa. ney ada.. ADA BUS BAH. MOK G SARIKEI SENANG, DPT BALIT MKTB.. MUN NAK AMBIK BUS TUNGGU DPN SKOLAH JAK. ORG MDH PELU WAJIB EMBAK MOTO LA APA2 LAH.. SIKDA NYA LALU GILAK CMYA BAH. AKU MALAS MOK EMBAK MOTO ROK KUCHING YA..BYK GILAK CRITA KELAK. MOK EMBAK g WORKSHOP GIK, BIKIK GIK, MOK HNTAR SITOK GIK..K DUIT YA BAH.. NAMA PUN GIK BLAJA CNE AKU MOK CARIK DUIT. DAH AKU BYK MOK DIBELI SEM TOK!! MOHA DAH AKU TOK.. SIK NGGA YA CAPLOCKS DIPAKE KU TUK. *aok moha lah aku tek nak*

Borneo Bus.. 12B ke Sarikei.
Pasya g Sibu. Sambil nyelam minum aik g pun mok survey laptop. best giler ke bang bomm...*sikda lalu glk cmya eyh~~.. kak lunch rok KFC *ngabis kupon KFC bah, kmk kan COKOT ..kmk g DELTA. sia nang byk murah. ada acer RM 1099.. SAMSUNG RM 999 skrin besar tp spec dlmnya sik berapa lah nak. p ok juak lah. aku dah target ACER ASPIRE 4752 REGA RM 1299, AFTER PROMOTION.. best eyh!!! Lalalala
Delta Mall tempat berpoya-poya.. Nok kedey IT.com yalah aku nemu murah.. ada byk gik..

p/s: Jangan cakap sebarang jika tidak tahu... elek2 bah. cool.. jangan terus molah konklusi dipun. Lihat dulu fikirkan dahulu, cerna dan hadam baruk analisis dan akhirnya polah penilaian. 

Sekian, terima kasih

Lotsoflove
mizmieyna

1 comment:

Si Tuyuk said...

hahahahaha...ktk knk wakenabeb nak..hahaha..rindok ati g sibu..hehe..kelak agak lah sekolah kmk orang kt nanga machan sia..