Sunday, 7 October 2012

Allah Maha Melihat

Assalamualaikum

Sebagai manusia kita selalu inginkan perhatian. lemahkan kita ni. sebagai manusia juga kita mesti nak orang puji-puji kita. sebagai sokongan dan penghargaan. orang kata kita muka tembok kalau selalu mintak puji. dan tak ikhlas bila kita nak orang menghargai dan tahu kebaikan yang kita dah buat. tapi itukan normal. Kitakan manusia. :)

 bila orang tak tahu dan tak sedar keberadaan kita, kebaikan-kebaikan yang kita dah buat jangan sedih-sedih. JANGAN RISAU! Sebab Allah itu MAHA MELIHAT. 

Jadi senyumlah. Jangan sedih-sedih. ALLAH KAN ADA :)

Keredhaan Allah itu lebih besar nilainya daripada pujian-pujian manusia :)





maaf.. aku tak pandai melukis. aku buta IT tak tahu nak guna software canggih2 lukis gambar. err.. ape aku nak cakap ni...

Yup ! Jangan sedih-sedih. Jangan susah hati. Kalau tak ada orang tengok kebaikan yang awak buat tak apa, sebab Allah kan ada.. Allah kan Maha Melihat..

Jadi senyum sampai telinga :)


terimakasih
mizmieyna

5 comments:

Mr Lonely said...

walking here with a smile. take care.. have a nice day ~ =)

Regards,
http://www.lonelyreload.com (A Growing Teenager Diary) ..

azurachan said...

Good advice! ;)
Ktk empun lukis ya kah? cute da jak. hehe... Kamek tok ambik IT pun x pande melukis. hehehe

Mieyna said...

kmk dh donlod dh link e-book ktk berik. byk cita best . tq :)

azurachan said...

Best nak... hehe... Happy reading!

anakpakpawi said...

i like it =) cute drawing