Monday, 21 January 2013

day 1

assalamualaikum

my fren dah dapat baby.  kiut sgt. mcm mama dia. byk sgt kwn2 sebaya aku dah kwin dan akan berkahwin. tgu aku jak gik belom. inshaaAllah 7 tahun akan datang.. amboi..hihi. 

congrats jac for ur new born..as if u baca belog i ni..hihi. hari ini maka genaplah sehari aku berpraktikum. bunyi macam dah setahun pergi praktikum. haha. overall everything is fine. kiranya tak ada lah sestres mcm dulu. syukur alhamdulillah.

praktikum ini menemukan aku dengan saudara-mara.... yerrr

baiklah.. itu saja. hari pertama di sk nanga stras..haha tu je.. yg lain2 tu aku masukkan dlm jurnal. kang belog je yg aku updet..jurnal pulak entah hapa2..

bahagia tak aku? syukran.. sekarang dah semakin bahagia..
ada yg fikir aku ni ustazah.. tp buat masa ni aku masih bergelar cikgu PSK, KT dan BM..HAHA.. nak jugak sebut mata pelajaran.

yang benar
cikgu mirna
...sepanjang praktikum nak guna panggilan cikgu... baiklah terima kasih!

No comments: