Thursday, 30 January 2014

Segala yang tertangguh

Assalamualaikum,

Uhuu..banyak sungguh benda nak cerita tapi..tapi takpelah. Nak post gambar je. Ngee.. baru tadi kata semangat nak menulis kan tapi sekarang dah malas pulak. hangat-hangat taik manok jak.. haha

Jadi, untuk kenangan....detik-detik bakal guru, maka tika urusan membuka akaun kwsp pun nak bergambar jugak. 

Ini dia. Tengok tu. Nampak tak bangunan KWSP. Punyalah berusaha sungguh-sungguh untuk ambil gambar ni.
Perasan tak mana satu tuan tanah..ngee :P. Yang manis berkaca mata tu kawan kita. Single lagi. Kalau berkenan boleh gitau saya ye.. kihkih

Haritu kami dapat selesaikan tiga perkara dalam satu hari. Mula-mula tu buat akuan sumpah. Tak lama pun. Cuma minta tandatangan je dgn majistret. Kat mana? 

Kat sini hah.. Bangunan Kompleks Islam Sarawak.  Kalau tak kerana nak buat akuan sumpah ni tak  jejak kakipun kat dalam bangunan tu. Padahal dalam tu surga wanita. Banyak butik pakaian.

2, yang keduanya kita pegi buat akaun kwsp. 3. buat medical check up. Di mana? Klinik Dr. Voon. Tak ambil gambar klinik tu. Legend kot klinik tu.. hahah. bagi orang Kuching mesti dah biasa pegi klinik Dr. Voon kan? Nak? Nak? Haha.

dan ke 4. Kita tunggu jelah bila KPM panggil posting. Doakan saya cepat posting ye :)

Ok.. Yang ni gambar masa dinner terakhir. Yang mana satu tuan tanah? HiHi.
Semua yang  gojes dalam tu kengkawan saya..

Tengok tuan tanah posing sendirik. Selalu kalau ambil gambar ramai-ramai macam ni mesti saya posing sensorang. :P

Outing terakhir kami :) Mudahan bukan yang terakhir. Tengok tu, tuan tanah posing sensorang lagi.

Ini gambar masa pembentangan kajian tindakan. Masa ni saya dah lepas dah.  


Girls photo. <3

Yang ni masa beraya rumah lec kami. Cantik tak  si gojes pakai tudung hitam n  putih tu.
Dua dua dah berpunya. Yang pakai tudung hitam tu dah jadi tunangan orang. Tahniah Syuhada.
Yang tudung putih tu namanya Vina. Tunggu masa nak kawin kan Vina? haha 

Kami. Happy 

Dan inilah tuan tanah. Gambar selfie yang pertama untuk tahun 2014 (perlu ke)~~. Syabas untuk diri sendiri sebab boleh pakai tudung bawal. Perasan tak saya guna shawl je slama ni :) 
Gambar masa outing with mom.

And this is my mother. Cantik tak? hihi :) tengah sibuk melahap kep si.
Okey :) Nampak tak.. semua gambar nak disumbat dalam satu entri. Banyak benda nak updet sebelum ni tapi kan.. Hmm... Baiklah kita tutup buku lama kita buka buku baru :) Ngee.. cakap setengah setengah... Sorry readers :) Bye bye. Have a great day :)

No comments: